اجتماعیاسلاید

راه اندازی سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰۱۱۰

به گزارش خبرگزاری مناطق‌آزاد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند با اشاره به راه اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰ ۱۱۰ بیان داشت: این سامانه به منظور بالا بردن سطح خدمت رسانی به مردم شریف راه اندازی شده اند و از طریق این سامانه شهروندانی که به هر طریق امکان تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ را ندارند، می‌توانند از طریق این سامانه با پلیس تماس بگیرند.

سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه سامانه ۱۱۰ صرفاً برای فوریت‌های پلیسی راه اندازی شده است، عنوان داشت: در چهار ماه اخیر با افزایش تماس‌های غیر ضروری با سامانه ۱۱۰ رو به رو بودیم در حالی که این سامانه برای فوریت‌های پلیسی طراحی و پیش بینی شده است و انجام تماس‌های غیر ضروری با این سامانه موجب نقصان در انجام مأموریت‌های ۱۱۰ پلیس است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه روزانه بین ۴۳ تا ۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ پلیس پایتخت گرفته می‌شود، عنوان داشت: تقاضای ما از مردم و شهروندان گرامی این است که صرفاً فوریت‌های پلیسی خود را از قبیل سرقت، تصادفات راهنمایی و رانندگی با این سامانه در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید:

علت حضور چه بود؟ / مادری که هدف برخورد خشن گشت ارشاد بود به «بازرسی پلیس پایتخت» رفت

عذرخواهی پلیس از مادر دختری که توسط گشت ارشاد بازداشت شده بود

۲۳۳۲۳۱

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا